Cookie instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacy beleid.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Installeer de app

Installeer deze website als app op je telefoon of tablet.

ASVZ krijgt een derde bestuurder

Extra hulp voor goede zorg

ASVZ krijgt een derde bestuurder. Dat betekent dat er een extra baas komt die helpt om ASVZ goed te laten werken. Nu zijn Jaap en Hanneke de bestuurders. Binnenkort komt er iemand bij de raad van bestuur.

Wat doet de raad van bestuur?

De raad van bestuur zorgt dat ASVZ goed werkt. Ze zorgen dat bewoners goede ondersteuning krijgen. En dat begeleiders hun werk goed kunnen doen. Ook beslissen ze over belangrijke onderwerpen, zoals veiligheid en geld.

Waarom komt er een derde bestuurder?

  • De zorg verandert snel door nieuwe technologie zoals AI
  • ASVZ groeit, maar daardoor is er te veel werk voor twee bestuurders

Met een derde bestuurder verdelen we het werk beter. Zo kunnen we goede zorg en ondersteuning blijven geven.

Wat gebeurt er nu?

De raad van toezicht van ASVZ praat nu met de OR en de CCR over:

  • Het plan voor een derde bestuurder
  • Wat voor persoon dit moet zijn
  • Wanneer we kunnen starten met zoeken

We vertellen het als er nieuws is.

Menu

Zoeken

Instellingen