Cookie instellingen

Onze website maakt gebruik van cookies voor een optimale gebruikerservaring. Wilt u de website bezoeken en cookies accepteren?
Lees ons privacy beleid.

Je browser is verouderd en geeft deze website niet correct weer. Download een moderne browser en ervaar het internet beter, sneller en veiliger!

Installeer de app

Installeer deze website als app op je telefoon of tablet.

MIP
Melding Incident Personen

Jij hebt recht op een plek waar je je fijn voelt. Toch kan er altijd iets misgaan. Of kan je je soms onveilig voelen. Van deze gebeurtenis maken we een melding. Een MIP. Dit staat voor Melding Incident Personen. Jij kan ook zelf een MIP invullen.

Video: Wat is een MIP?

In deze video leggen we uit wat een MIP is. En hoe je een gebeurtenis kan melden.

Doel van een MIP

Het doel van een MIP is dat begeleiders met jou praten over wat (bijna) niet goed is gegaan. Samen kijken we hoe het de volgende keer anders kan. Een MIP is geen klacht. Het helpt om de zorg te verbeteren en ervoor te zorgen dat jij je veilig voelt.

Wat kan je melden?

Je kan dingen die niet goed gaan in de zorg melden. Iets dat jou is overkomen. Of iets dat je bij een ander ziet gebeuren. Bijvoorbeeld als er iets misgaat met medicijnen. Of meldingen van agressie. Zoals schelden, schoppen of pesten.

Een MIP invullen

Je kan het formulier invullen op de computer. Klik op de knop hieronder. Doe je het liever op papier? In jouw woning of op je werk liggen meldformulieren en enveloppen. Je kan het formulier ook downloaden, printen en invullen. Stuur het zonder postzegel naar: 

ASVZ
t.a.v. afdeling Kwaliteit (MIP cliënten)
Antwoordnummer 3212
3360 WB Sliedrecht

Meer weten over MIP?

Lees de folder door op de roze knop te klikken. Of praat erover met je begeleider. 

Menu

Zoeken

Instellingen